2012-10-30

Engagement party, October 28th

Här kommer några bilder från vår tredje förlovningsfest! Det var som sagt en väldigt rolig fest med massor med familj och vänner (50-60 personer), tonvis med god mat och massa med glada ansikten! Jag är så lyckligt lottad som välkomnas så varmt av Anthonys stora familj.


Anthonys mormor och systrar Clovelle, Jamela och Leanna, framför ett av bufféborden...

Min moster Jennifer (som jag bodde hos i Sac), Anthonys mamma Liz, mormor och min kära mor

Anthony med sin kusin Ceaz och vår roomie Divesh chillar i trädgården (som är under construction)

Det nyaste tillskottet till Manglicmot-klanen, baby Mailee!

Morfar, mamma, mormor, moster, Anthonys moster Pattie, hennes dotter Kristina och vi!

Vi och systrarna!

Mamma, auntie Pattie, moster och jag

Vår fina tårta!

Anthony och hans lilla farmor!

No comments: