2013-04-30

Baby!

Idag kom världens sötaste Leon och hälsade på. Mamma och syrran visade hans nya tricks. Han har börjat följa saker med blicken (längtar tills han kan se en och känner igen en!). Han gör massa nya söta ljud. Han har även börjat hålla upp sin lilla nacke när han ligger på mage. Världens sötaste! Kolla bara på dessa bilder. Japp, nu är jag tillbaks i Linköping och då är det baby-bilder som gäller. I Sac är det mat-bilder, haha.

Hur det gick att jobba idag? Jodå, helt ok. Var relativt pigg hela dagen med en liten dipp mitt på dagen. Cyklade till och från jobbet idag! Stolt över hurtigheten. Mysigt att vara tillbaks på jobbet och träffa mina godingar till kollegor, så klart. Men jag måste erkänna... Jag är lite trött på Linköping.

Sötaste, sötaste Leon!

1 comment:

Anonymous said...

So sweet with those big eyes! :-)