2013-04-06

Hemma!

Nu är jag hemma hos min älskling igen. Kom fram klockan 17 igår kväll och har bara myst med min älskling. Han är så fin. Och han har överraskat mig med att boka oss världens fantastiska semester! Ni får snart reda på var vi ska... Kommer att bli fantastiskt!

Här kommer några bilder från idag och igår. I morgon ska vi hälsa på hans mamma, hans pappa och systrar! Blir mysigt.

Min välbehövliga vanilla iced latte på Portland flygplats. Fick även japanska snacks av
en trevlig flygplatspersonal, hehe. Här ser ni också mitt fina passport-fodral jag fick
av mamma. Stylish och praktiskt!

Lämnade ett regnigt men vackert Portland i ett pyttelitet plan med propellrar utanpå...

... för soliga Kalifornien! Här är Sacramento River och blå himmel!

Igår kväll åkte vi till Firehouse Crawfish och käkade seafood. Det kom i en påse och
var fantastiskt gott och kladdigt! A är så söt i sin haklapp!


I morse åkte vi till Bacon & Butter (bästa namnet!) och käkade brunch med Divesh.
Min avocade- och bacon-eggs benedicte var himmelsk. 


Bild på oss på Bacon & Butter. Min fina älskling!

No comments: