2013-04-09

Hemlagat

Igår var det meningen att vi skulle till gymmet när A kom hem från jobbet. Men jag hade städat hela dagen och lagat mat hela eftermiddagen så jag blev för lat. Så vi bestämde oss för att ta en promenad istället. Haha, det slutade med att vi åkte och köpte bubble tea och sedan till IKEA och köpte två lampor. Vi spenderade typ en timme på att prova madrasser på Sleep Train också. Det blev lite motion i alla fall.

Igår blåste det sjukt mycket så jag var inomhus mest, men idag tänkte jag faktiskt bege mig ut och springa. Eller gå till närmsta Marshalls och shoppa lite, haha.

Gjorde ägg- och köttfärs-biffar, wokade tan o och lagade tofu och köttbullar i tomatsås


Taro bubble tea och solnedgång

2 comments:

Erika aka bff said...

Wow maten ser såå god ut wifie!! Låter som att ni har det underbart! Hälsa A så mycket och njut av semestern!

Naffe said...

Haha tack älskade bff! Hörs snart tycker jag! KRAM