2013-04-21

Lake Berryessa

Vi har spenderat hela vår soliga söndag på sjön Lake Beryessa. Det var så underbart och skönt! Anthonys gamle vän Brandon och hans fru Pauline har en liten båt som vi åkte ut med runt kl 11 på förmiddagen och inte förrän kl 16 var vi tillbaks i bilen. En helt fantastisk varm och solig dag. Brandon och Anthony fiskade och jag och Pauline käkade blåbär, hallon och klunkade kokosnötvatten (min nya favoritdryck!). Väldigt trevligt och så himla vackert. Jag är en lycklig tjej som får bo i Kalifornien snart...

Min älskling och jag tog oss ett riktigt skönt dopp i den "kalla" sjön!

Brandon fick typ 5-6 fiskar, men han slängde tillbaks de stora, till exempel denna.

Vattnet var klart, varmt och grönt och sjön var gigantisk

Pauline var så söt och trevlig och älskade oliver, haha!

Fantastiska vyer

En liten husbåt som man kunde hyra vid sjön

Brandon är inte bara en trevlig kille och duktig bokförare utan en professionell fiskare också!
Min älskling och Brandon fiskar fokuserat

No comments: