2013-04-20

BBQ vid poolen

Idag var vi och hälsade på min kusin Edison i hans och hans fästmös nya hem (sjukt stort och fint hus!) i Elk Grove. De hade en liten trevlig bbq i deras trädgård och jag och A tog ett litet dopp i deras fina pool. Mycket nice! I morgon ska vi åka till Lake Beryessa och hälsa på A's vän Brandon och hans fru Pauline. Ska bli trevligt, vi ska fiska, götta oss i solen och bara ta det lugnt!

Hoppas ni har en trevlig helg, mina vänner!

Min outfit igår: Cynthia Rowley-topp, F21-shorts och Chanel-örhängen.
Allt ser bra ut om man är lite solbränd! 

Vi var och åkte runt i stan idag och brunchade. Här på gula Tower Bridge.

Kusin Dan och hans pappa diskuterar och äter grillad majs som vi tog med

Kusin Dan och A vid poolen

Min älskling blir ännu brunare...

No comments: