2013-04-09

Jag har sprungit!

Ja, mirakel sker! Jag drog på mig löparskorna och sprang en liten nätt runda på 4 km. Jag som ALDRIG har sprungit mer än 2,5 km i taget. Det kändes bra och jag orkade mer än vad jag trodde (träningen har gett resultat). Var trött och svettig när jag kom hem, men inte helt slut faktiskt. Hade nog orkat mer om inte min onda rygg gnällde på slutet. Vet inte varför jag har fått så ont i ryggen de senaste dagarna. Kan bero på Anthonys madrass. Men skönt var det att springa i alla fall. Solen sken, 23 grader varmt men blåsigt som bara den (35 km/h!)!

Försökte ladda upp mitt stordåd på Facebook men fick bara ERROR, haha. Inte ens Facebook tror på att jag har sprungit.

Nu ska jag duscha och sedan kommer A hem snart! Myspys!

Svettigt!

Sprang fram och tillbaka - totalt 4,1 km


No comments: