2013-04-12

Shopping och lek

Jag älskar att vara här. Saknar mamma och familjen fruktansvärt mycket, men jag älskar verkligen att vara här. Det känns som hemma. 

Jag spenderade onsdagen och torsdagen med att städa lite till (A har aldrig sett sitt hus så organized och rent som nu), shoppa lite och umgicks med moster och mina underbara kusinbarn. Här kommer lite bilder. Men sedan måste jag packa för i kväll ska vi till...

Invigde min nya wrap från Missoni. Köpte den på nätet i Sverige, men har inte haft chans att använda den!

Fick träffa min 10 dagars gamla kusinbarn Lucas!

... och hans gulliga storebror Kyle som var bebis sist jag träffade honom.

Deras storebror Darren var bebis när jag bodde här 2009, men nu är han en stor pojke! Vi lekte Finn fem fel!

Lite shopping... Abercrombie-kjol, DKNY-bh, Calvin Klein-blus och shorts och en Cynthia Rowley-topp!

Lite mer shopping... Calvin Klein-klänning, virkat linne, Michael Kors-t-shirt, Hilfiger-topp, sportgrejer från Adidas!


Min goda Bambu-che (vietnamesisk efterrätt)!


No comments: