2009-10-06

Come see me

Ikväll har varit en riktigt ensam kväll. Aunt & uncle jobbade. Jag har suttit med mina homeworks och min accounting-bok. Käkat framför datorn. Tittat upp då och då för att se om någon loggar in för att ge mig lite pepping. Ingen. Alla har något roligt för sig eller är upptagna med plugget. Ni i Sverige sover. Ja, så kan det vara ibland. Tro inte att jag alltid är solsken och fågelkvitter. Ibland är det väldigt ensamt.

En sak som gjorde mig lite gladare är att min oppa aka min "storebror" aka en av mina närmsta vänner kanske kommer hit och hälsar på. Han verkar vilja i alla fall. Men det räcker väl med att han träffar en ny tjej så har han plötsligt inte råd eller tid. Så många som sagt att de vill komma och hälsa på, men ingen som tar tag i saken. Jag kan i och för sig inte klandra dem. Dyra biljetter, tidsbrist och alla är mitt uppe i sina liv. Förstår er! Men det skulle vara roligt att ha något att se fram emot. Vännerna här har alla datum då pojkvänner, vänner, familj kommer att räkna ner till. Vad ska jag räkna ner till?

1. En blöt kväll på BJ's i Uppsala med min oppa.
2. Preklin 2008, tema De sju dödsynderna...

3 comments:

Oppa said...

HAHAHAHA! SAY WHAT?!?!?!? Vadå det räcker väl med att jag träffar en ny tjej? Shit... :P Hurts :P Just nu handlar det om ekonomi :( Allt blir så framskjutet!!! Hatar det :( Hoppas få lösning på det hela snart! Jag är grymt sugen och taggad! :D

Reya said...

Naffe, blir du glad om jag kommer och hälsar på?jag vill, jag vill, jag vill!dessutom festar du och ditt gäng som galna och jag vill också!

Naffe said...

Oppa: bra!

Reya: Du är så välkommen så! Kom hit så festar vi! :)