2009-10-29

TGIF 31/10

I morgon är det äntligen fredag. Veckorna går helt hysteriskt fort här. Time flies som det heter på amerikanska. I morgon väntar apoteksjobb, dejt med lilla L, shopping och vietnamesisk middag (så klart!). Damn vad jag har det bra här! Ni kanske tycker att jag bara festar. Men jag sparar faktiskt pengar till upcoming resor. Har dock inte bokat något, men nu är det dags!

Thanksgiving: San Diego och LA med tjejerna!
Efter mina finals i december: Boston och NY om Emma har tid för mig!
Jul: Bussa själv ner till San José och LA för att fira jul med släktingar.
Nyår: Las Vegas med 5 tyskar eller NY med kusinen? Oklart.
4 januari-16 januari: hälsa på morfar i Toronto, Kanada. 6 månader kvar...
18-24 januari: roadtrip i Cali och Las Vegas med kära Erica!
Spring break: Mexico!?
6 juni: Back to Sweden!

Vill knappt åka hem igen... Även om jag saknar ER förstås! Men i Sverige väntar min gode vän Ansvaret. Ansvaret har påmint mig om viktigheter som: sommarjobb, exjobb, praktik, examen, jobba, giftermål, barn, villa, vovve, volvo... Oj, nu gick jag händelserna i förväg! Men f*ck you Ansvaret. Jag är bara 22 och vill fortfarande supa mig under bordet iklädd ett par djävulshorn.


No comments: