2009-10-11

*piiip*

Jag är så trött på att vara sjuk! Jag är så trött på den här bloggen!
Jag är så trött på mig själv!!


Ursäkta utbrottet, men jag är så så less. Har umgåtts mest med mig själv hela helgen. Jag ångrar mig ibland att jag inte bor i dormsen. Det skulle vara så mycket lättare att hitta på något, kolla på film med någon, åka iväg och shoppa, gå ner till matsalen och käka i goda vänners lag eller bara komma över på en kaffe. Men jag sparar ju nästan $1000 per månad som jag kan spendera på annat. Till exempel parkeringsböter... Dock skulle jag kunna tänka mig att bo i en lägenhet i närheten av campus. Det skulle kosta runt $500 i månaden och vara på perfekt avstånd till vännerna och skolan. Ha min frihet, komma och gå när jag vill. Inte för att jag inte har det nu. Men man måste ändå respektera familjen i huset. Jag vill inte verka otacksam mot min underbara moster. De har verkligen varit otroligt bra på alla sätt och jag trivs verkligen hemma hos dem. OMG, vad jag whinar och bitchar.

Är jag en dumsnäll vän? Jag har hört många gånger att jag litar för blint på mina vänner, att jag inte väljer mina vänner tillräckligt noggrant, att jag gör för mycket för dem utan att förvänta mig något tillbaks. Och så blir jag besviken gång på gång... Kanske. Men jag är som min mor. Jag ger hellre än tar. Även om det innebär att jag ger allt och inser för sent att jag aldrig får något tillbaks. Ah well, their loss I guess. Jag är ändå inte dumsnäll.

Vet inte vad som är fel på mig. Tänker inte blogga förrän jag är mig själv igen, så slipper ni dessa emo-inlägg. Jag tänker för mycket. Jag är min värsta kritiker. Jag gräver mina egna gropar. Fick höra att jag har för mycket egobilder på bloggen. Jag antar att min uppmärksamhetscraving kanske har gått för långt. Jag kanske bara ska chilla.

2 comments:

Alma Kirlic said...

Denna dag kommer i varje bloggares liv. Ta det lugnt ett tag så blir det bra ska du se. Kram

Naffe said...

Tack vännen! KRAM