2009-10-23

Nyklippt!!!

Ah, jag har äntligen gjort det! Kapat barret! Efter nästan 15 år med långt hår är jag korthårig! Känns helt fantastiskt! När frisörskan grep tag i mitt långa hår och klippte av nästan en halvmeter stycke hår rös jag av tillfredställelse. Eller så berodde det på att min nacke är en erogen zon... Blev så nöjd! Men jag har inte vant mig, blir chockad varje gång jag går förbi en spegel! Bilderna nedan är inte så representabla eftersom jag är nyduschad (håret är varken stylat eller plattångat) och ser ut som en femåring. Det såg mycket bättre ut när frisören hade stylat det. Och det ser mycket bättre ut i verkligheten! Vad tycker ni? En helt ny Naffe.


Nej, jag är inte naken.

Blev ingen dormfest för min del ikväll. Satt hemma och myste med aunt&uncle. Sparar mig till frat partyt i morgon. Vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till. Står mellan vampyr eller rockerbrud. Blir enklast, svartklädd med rött läppstift liksom.

5 comments:

Emma Olsson said...

Jag tycker att det ser coolt ut Naffe!

pelle said...

Tycker det blev superfint!

Naffe said...

TACK vänner! Känns extremt ovant...

Camilla said...

Snyggo, att våga är att vinna :)

annika said...

SNYGGT!