2009-10-05

Sweat baby sweat

Ursäkta mongobilden i förra inlägget. Vet inte varför jag såg så skitnödig ut. Var lite stressad till skolan kanske. Hur mina midterms gick? Makron gick åt helvete, jag lärde mig aldrig amerikanska årtal och skit så jag kommer nog inte att få bra på den. Seriöst. Jag gissade på 80% av frågorna... Så går det när man dansar halvnaken i SF istället för att plugga! Statistiken gick som en dans på rosor, hoppas jag. Kändes väldigt lätt i alla fall. Nu är jag varken glad eller sur, mest lättad över att det är över. Dock har jag två matteläxor som ska lämnas in online innan kl 22. Ooops.

Idag har jag shoppat! I vår bookstore... Där de har praktiskt taget allt med Sac States logo på. Blev "bara" en sweatshirt, sweatpants, lite scantrons, ett block och ett nyckelband. Jag får fan ta shoppinguppehåll nu. Basta!


Försöker desperat ta bilder med min trasiga kamera...

No comments: