2009-10-22

Powerwalk längs American River

Idag var en högst oproduktiv dag. Skjutsade mostern till jobbet, var inne en sväng på Student Health Center och hann göra en halv läxa innan jag pallrade mig till gymmet vid 5. Gymmet var stängt när jag hurtigt kom i snabb takt, ombytt och peppad. F*ck you. Tjejerna och jag tog istället en powerwalk längs American River. Underbart! Hade lätt joggat där varje dag (okej) om jag bott på campus! Nu är det dock fortfarande polisbilar och nyhetsbilar överallt på grund av tragedin igår. Hemskt.

Nu sitter jag här och försöker plugga igen. Men ska nog gå och lägga mig snart. Helt sjukt vad snabbt veckorna går här. Imorgon är det fredag. Jobb imorgon 12-4, fredagsdate och en dormfest väntar imorgon. På lördagen bjuder en fraternity på houseparty med halloween-tema! Ska nog vara något enkelt bara, typ vampyr. Eller slampa. Går ju alltid hem, eller hur? Går alltid hem med någon! Haha, jag är för rolig.

No comments: