2009-10-25

FRAT PARTY!!! - A review

Igår var jag och Tysken på Omega Phi Zeta's houseparty med halloweentema. Att påstå att vi hade kul är en stor fet underdrift. Det var helt helt galet kul! Var en shedevil i korsett, kjol och blinkande horn (vilket gick hem hos många som ville sätta på... hornen) och Tysken var en ung Hugh Hefner! Vid 10.30 möter vi upp Lambda Sigma Gamma-tjejerna som hade bjudit med oss till festen. Jag trodde att jag var naken, but damn those girls were hotter! Det första vi möter i dörren är en massa utklädda brothers och en halvnaken gladiator som hälsar oss välkomna. I det fullpackade köket gav en kines i afro och tatoo sleeves (som jag för övrigt fick "låna" från honom och tog med hem...) mig en vodkashot. En annan asiat i highway patrol-kostym och blond peruk gav mig en jello shot (därefter snodde jag hans solglasögon och gav bort dem till en annan kille). Sorority-flickorna fixade drinkar i såna typiska blå och röda plastmuggar. Musiken och dansgolvet var sjukt bra med gamla hiphop-klassiker och mycket dirty dancing. Vi drack, dansade, minglade, raggade facebook-kontakter och drack ännu mer. Några brothers ville lyfta upp mig så att jag kunde dricka öl från en slang (som man ser i filmer) men tack och lov drog en av systrarna mig hemåt, annars vet jag inte var jag hade varit nu. Haha. Körde hem Tysken klockan 3.30... Fick tack och lov sova på hans soffa. Annars hade jag nog åkt fast för en DUI... Perfekt natt! Tyvärr inga bilder som vanligt. Dags att fixa kameran eller köpa ny...

No comments: