2010-05-12

Åh, en rolig enkät!

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Inte mycket (har korta armar), men tandtråd och en skål med Cinnamon Toast Crunch.

Vad var det senaste du såg på tv?
Kollar inte på tv. Men det senaste måste ha varit Comedy Central hos Mex (Mexicano) och NickyTicky.

Utan att se efter, gissa vad klockan är?
23:52. Fan 00:03!

Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Hey Daddy med Usher. "You know your daddy's home, la la la ..."

Vad gjorde du på innan du började svara på den här undersökningen?
Lade mig i sängen med datorn och snubblade in på denna blogg.

Vad har du på dig?(detaljerat)
Rutig blå skjorta/klänning, svart leggings, vita VS underkläder, gråa strumpor med vita prickar, läderarmband från Coachella, turkost nagellack, elefanthalsband... Seriöst.

När skrattade du senast?
När jag pluggade i bibblan med Spanjorskan. Vi var övertrötta, fnittriga och dog av skratt när vi såg den här bilden.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En random tavla, en kinesisk bamburulle, en sketch på min morfar, spegel... Upphetsande.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Resor! Min familj och vänner hade fått allt de önskat sig. Och massor med Christian Loubotins och en svart Audi.

Berätta något om dig som folk inte känner till?
Jag är en medelmåtta. Exempel: jag kan spela trummor, synth, piano, elgitarr, elbas medelmåttigt. Jag är en medelmåttig i allmänbildning, jag kan lite om allt. Jag är en medelmåtta i matlagning, träning, studier... Finns bara en sak jag är riktigt bra på, har jag hört... Kärlek!

Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad ska skulle det vara?
Jag önskar att de jag älskar inte kan skadas på något sätt.

Tycker du om att dansa?
Jag har dansat balett i 3 år, street/hiphop i 2 år och jag kan dansa wienervals. Förutom det så dansar jag gärna på bord eller mitt på dansgolvet.

Har du några husdjur?
En labrador/pudel Cupid här i Sacramento hos moster. Annars mest dammråttor och kvalster.

Vilket jeansmärke?
Acne, Diesel, Levis...

Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Barn?

Vilken var din första konsert?
Min första riktiga var NERD på Circus. Pharrel Williams, eeeeekkh!

Fyra favoritsaker utan rangording?
Min laptop, min skruttiga bil, min Marc Jacobs parfym och min vita VS bikini. De enda grejerna jag behöver faktiskt!

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Planer. Är väldigt realistisk.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Nam Phuong är Vietnams sista drottnings namn. Phuong nam betyder dessutom Söder, vilket indikerar att mina päron är sydvietnameser.

Gillar du din boendesituation?
Ja, vem gillar inte att bo i ett stort hus i soliga California?

Har du bra hörsel?
Perfekt enligt dem på health center på campus!

Idrottar du?
Jogging, yoga och lite gym. Borde mer men är för lat och upptagen.

Smeknamn?
Naffe, Naffie, Naff, Pumba, Meo, Wizeo... Kärt barn har många namn?

Vilken låt lyssnar du på just nu?
Lollipop med Lil' Wayne. Skäms lite.

Vad ska du göra nu?
Sova alternativt göra klart min finance homework. Hm... Sova!

Nu är det eran tur! Hit me!

1 comment:

Lisa said...

Du glömde Nuffe! :)