2010-05-08

Kusin vitamin

Ännu en dag som jag vaknar klockan 2pm! Vad gjorde jag egentligen igår? Jag jobbade 12-4pm, käkade på Chipotle, åkte hem och pustade ut. Tänkte att jag skulle ta det lugnt en kväll och plugga. Då frågar min kära kusin om jag ville åka till downtown och hitta på något. Sure!

Jag, kusinen och den irriterande Kinesen (som inte var så irriterande igår, eftersom han verkar vara kär) var på Bistro och därefter asiattäta Parlare. Rosa cosmo, gröna midori sourz och någon sur, vit drink hanns med. Som tjej betalar man inte när man går ut med kusinen! Som avslut åkte vi till Denny's och käkade frukost. Kinesen somnade dock i bilen så vi hade ett riktigt kusin-kusin moment och pratade om allt mellan himmel och jord. Jag lär mig så mycket om människor och relationer här.

En rolig grej är att en kille i min HROB klass kom fram till mig och sa att han kände igen mig från klassen och att han verkligen gillade min presentation. Kul med sådana människor!

No comments: