2010-05-26

Mahalo!

Mina kara vanner. Ja, jag ar hemma fran Hawaii. Det var ett perfekt avslut pa ett underbar ar i USA. Jag och Spanjorskan njot av perfekt vader, perfekta strander och perfekta drinkar. Vi skrattade ihjal oss, pratade om livet och insag att vi kommer att sakna varandra valdigt mycket... 5 dagar kvar tills hon aker tillbaks till Europa. Bilder fran paradiset kan ni se har.

Har fatt mina betyg fran denna termin! Det har gatt ovantat bra! Sa mycket som jag har rest denna termin, trodde jag att det skulle vara varre. Men kurserna var inte de svaraste och latsas man vara retard utbytesstudent kommer man langt... Eller kanske jag helt enkelt far medge lite odmjukt att jag ar en relativt smart manniska!

Det ar svart att blogga nar man ar sa harligt avslappnad och nykar. Man vill bara mysa, se pa film och mysa lite mer. Har ju inte sa mycket tid ihop kvar... Hoppas ni forstar!

No comments: