2010-05-17

Tears...

Sitter här och lipar som ett barn efter att ha läst den här vackra berättelsen. Önskar att jag kunde skriva så här vackert. Men jag tror att man måste ha gått igenom viktiga händelser i livet för att kunna skriva om livet. Jag har alltid varit så lyckligt lottad att jag, trots mina 23 år, inte har smakat så mycket av livets bitterhet ännu. Det är ju genom livets mörka dagar som man mognar som människa. Kanske borde vara glad över det.

Jag är nog lite emotionell idag. Det har varit en del drama idag. Inget allvarligt, men allvarligt nog för att jag skulle få en klump i magen och känna mig hemsk. Men allt löste sig snabbt och jag är gladare än någonsin nu. Han är så förstående och tålmodig. Har fått en hel del gjort idag och jag känner mig peppad inför min business communication final imorgon. Lyssnar lite på deadmau5 nu för att slappna av. Fel musikval kanske, men rekommenderar denna dj från Kanada! 4 finals den här veckan... Önska mig lycka till !

P.S. Min lilla L, min soulie, min babe! Sorry att jag inte hann prata och skvallra med dig idag. Saknar dig så och hade behövt dina gapskratt och våra skvallerstunder nu! Boka in en ny skypedejt omedelbums! Love u.



No comments: