2010-05-12

Chill dude!

Sitter här i AIRC på campus och pluggar med Spanjorskan. Det är dags för min online marketing exam. Jag har nyss pratat med min kära mamma och hon är orolig för mig. Att jag inte slappnar av tillräckligt och sliter ut mig med att vara aktiv hela tiden. Hon menar att jag inte kan säga nej till roliga aktiviteter och att jag njuter lite för mycket. Hon vill att jag sitter ner och blundar lite.

Jag må vara in denial, men jag tror faktiskt att jag är en väldigt lugn stabil människa när jag måste. Jag må vara lite dramatisk, galen och spontan i min blogg för att ni ska ha något roligt att läsa om. Dessutom intensifieras min vilja att vara igång hela tiden eftersom jag är på mitt sabbats... jag menar, utbytesår här. Men vanligtvis är jag en ganska seg och lugn människa. Hell, jag kör till och med yoga nuförtiden. För några år sedan hade jag aldrig haft det lugnet att sitta i lotusställning och andas.

Eller? Vad tycker ni som känner mig? Kan ni bevisa för min mamma att jag inte alls kommer att bli utbränd snart? Att jag bara är ung och pigg?


Djupa funderingar in the AIRC. Ja, mitt hår är ett mess idag.

No comments: