2010-05-17

Ångest

Sitter i bibblan med Spanjorskan och Tysken. Alla som sitter här måste hata oss. Vi är så högljudda och har så roligt hela tiden... Men vem kan klandra oss när vi är "exchange students"? Jag och Spanjorskan vill mest hem och sova, men vi väntar på en lunch med våran italienska HROB-lärarinna som insisterade på att vi alla skulle sitta ner och prata. Tror hon saknar européer...

Har nyss fått reda på att jag bara får stanna 30 dagar efter mitt visum går ut 21 maj. Jag har bokat biljett hem till Sverige 7 juli... Om jag vill stanna måste jag skicka in en visa status change och betala en $300 fee för att stanna 3 extra veckor. Så ska jag boka om biljetten till 20 maj, betala $300 och stanna till 7 juli, eller passa på att stanna ännu längre? Ångeeeest.


Sliten och vill bara krypa ner i A's famn och sova.

No comments: