2010-05-31

Idag

Glömde berätta att jag och A hade en fantastisk mysig picknick i en av Sacs parker häromdagen. Mysigt så det bara skriker om det! Tonfiskmackor, getost & kex, körsbär, ELLE och The Imaginarium of Dr Parnassus (Heath Ledger sista, Johnny Depp, Jude Law och Colin Farrel) Men alltså, har inte riktigt fattat det där med picknick. Blir det mer romantiskt för att man äter medan man sitter obekvämt på stickigt gräs och pollenallergi-nyser? Blev inga bilder från picknicken eftersom senile jag glömde minneskortet.

Men idag hade vi en superdag och jag hade kamera, minneskort och batteri med mig! Kolla in: tårtbit på Mel's diner (som jag skrev om i ett tidigare inlägg), Sacramento Jazz Festival och nattlig promenad längs American River!



Dessert at kitschiga Mel's Diner.





Sacramento Jazz Festival 2010, Old Sacramento.


Snygga Tower Bridge och en bra bild på oss. Not.

No comments: