2010-05-30

Igår

Igår kväll var en helt galen lördagskväll. Sista klubbnatten i Sac med min Spanjorska. Trodde jag skulle möta upp Spanjorskan och hennes roomie för lite drinkar. Det blev istället ett stort tjejgäng, VIP-bord och bottle service på Momo Lounge. Väldigt nice. Dessutom anslöt sig några killar från ett lokalt rockband som Spanjorskans roomie känner. Jonas Brothers-kopian, som Spanjorskan diggar, hade yellow fever (han diggar asiatiska tjejer) så det blev en intressant kväll. Minst sagt.

Det slutade med att Spanjorskan skickade ut massa olämpliga sms till olämpliga killar att jag och hon ville ha trekant med dem. Pinsamt. Men ack så roligt att se deras reaktioner! Chill dude! Efter ett par (många) Red Bull & vodka åkte jag och Spanjorskan hem till henne och däckade totalt. Jag är en duktig flicka.



Den här snygga tjejen är 25 och ska gifta sig om några veckor... Amerikaner alltså!


Jonas Brothers-kopian och min baby girl


Silikonbröst, VIP-bord och bottle service


The girls. Klänning och kuvertväska (den broderade) från Urban Outfitters.

No comments: