2010-05-03

Hot stuff

En kort natt. Somnade in vid 6 och gick upp vid 11. Men vi är äntligen klara med vårt grupparbete för HROB, har bara en presentation kvar. Och 4 finals sista veckan på terminen... FML.

Något som är underbart är att idag är det 29 grader celsius ute! Tänkte lägga mig och sola, men tänker inte få solsting. Ska nog ta en tupplur istället.

Idag är ingen bättre dag, men det kommer att bli bra till slut. Jag brukar ju inte skriva ut mina vänners namn, eftersom jag respekterar deras privacy. Men nu måste jag det. Tack Erica och Björn för att ni alltid, alltid finns där för mig, alltid säger de rätta sakerna och att ni alltid älskar mig för den jag är, trots att jag är en dum liten tjej som gör dumma saker. Love you.



Got soymilk? Hur dricker ni er sojamjölk? Jag dricker den iskall med socker.


Skinka, cream cheese och avocado-macka. Lat.


This is for YOU. Thinking about you makes me smile.

No comments: