2010-05-21

IT IS OVER! IT IS OVER! IT IS OVER!

IT'S OVER! OVER!!! Sista finalen (som var svar som fan) gjord och nu drar jag och Spanjorskan till Hawaii for sol, strand och Sex on the Beach. Drinken alltsa, mitt hjarta lamnar sjalvklart har hos A. Forstar ni att vi ar nykara och bara har 30 dagar kvar ihop?! Livet ar grymt.

Var sa trott i morse nar jag packade att jag faktiskt anvande mig av listan jag postade igar. Andock glomde jag typ det mesta... Suck. Men har pass, 4 bikinis och tandborste. Kommer att klara mig galant!

Nu sitter jag, for sista gangen, i bibliotekt och vantar pa att Spanjorskan ska bli klar med sin tenta. NOSTALGI. Kommer att sakna detta sa mycket... Snyft.

2 comments:

L said...

Usch, fick en klump i magen det där med sista gången! Minns själv hur den känslan är. Kan inte fatta att du har varit där i ytterligare en termin. Förstår PRECIS hur du känner för tillfället, men j*kla kul att du har en resa till Hawaii ;) ENJOY!!!! Love <3

Amran said...

åh det kommer bli bra! ha så kul därborta.