2011-01-11

Lycka

Jag var på Café Linné och fikade med Eckhart Tolle... Eller jag menar, Erica. Jag är så glad att min vän äntligen har funnit lite peace of mind tack vare Eckhart Tolle - The Power of Now. Alla har vi olika sätt att hantera våra problem och det är upp till var och en att hitta det bästa för en själv. Tycker att det är intressant att religioner, livstilsgurun och naturvetenskapen egentligen säger samma saker fast på olika sätt. Egentligen handlar allting ju om att vi människor vill finna lycka i oss själva och vår tillvaro.

Lycka på bild: en kär vän, en fika och en kväll utan bekymmer.
Photo by Naffe.

1 comment:

Erica aka sweden said...

HAHAHA fika med Eckhart. Du är för rolig! tönt Love you tack för att du är bäst min realistiska vän(enligt vår föreläsare som är psykiatriker är realister pessimister och de har fel lika många gånger som optimister ;) )