2011-01-06

Min nya kärlek

Mina nära och kära! Jag vet att jag lovade bättre uppdatering och det kommer, jag lovar! Men idag var bara en väldigt speciell dag för mig. Idag fick jag äntligen en helt ny fungerande iPhone 4. Vi har pussats, lekt, utforskat, laddat ner apps och bara lärt känna varandra helt enkelt. Ni förstår väl hur det är med en ny förälskelse?

Jag har alltid varit väldigt elektronikintresserad. Jag var en av de första som använde datorer och internet när det blev vanligt för vanligt folk runt 1998. Har väl fått det av min mamma som är datoringenjör. Oftast är det vi och brorsan som får ta hand om pappas krånglande dator eller fixar syrrans mp3 som "har gått sönder". Om jag inte hade varit en fattig student hade jag varit en sådan där irriterande "gadget geek". En nörd som springer runt med alla gadgets han kan få tag på: senaste telefonen, senaste laptopen, senaste surfplattan...

Men tur är väl det att jag inte har råd! Då kan jag lägga pengar på vettigare saker, till exempel mina nära och kära. Puss på er!

Jag och iPhone orkade inte ens hämta en kamera så vi kunde ta kärleksbilder tillsammans...

No comments: