2011-01-08

Meddelande från en kär vän

"Tack för att du är en härlig, förstående och asrolig vän! Saknar dig som fean. /.../ Kom o tänka på den tid o alla minnen vi har haft ihop. O de ggr vi suttit o diskuterat hur vår bakgrund påverkat oss :) För att inte tala om de ggr jag gjort dig mindre stolt, men du ändå funnits där för mig ♥ Tack för allt, min fina! :D"

Jag fick det här meddelandet igår och tänkte inte mer på det. Men nu när jag känner mig lite extra ensam och uttråkad, läste jag det igen och fick tårar i ögonen. Mina vänner finns därute och de älskar mig!

P.S. Till min älskade vän som skrev detta: Älskar dig!

1 comment:

Robbis said...

Ofc we love you! Satt o tänkte på hur länge vi hade känt varandra o det har redan gått 1,5 år sen jag träffade min Robbis på andra sidan Atlanten, joy! Love you too, my asian babe!! <3