2011-01-16

Vilken dag...

Vaknade av att alarmet väckte mig klockan 11. Fattade inte först varför alarmet ringde en söndagsmorgon, då jag hade gått och lagt mig klockan 4 kvällen innan. Sedan kom jag på det! Brunch på V-Dala! Det blev pastasallad, pizza, ost- och kaviarmackor, te, saft, våfflor med grädde och sylt och Marcos charmiga killkompisar serverade på ett fat. Haha, nej. Men snacka om att få en egoboost av dem...

Sedan var jag på stan och fixade det sista med Anthony's present (hoppas han kommer att gilla den!) innan jag och några italienare satte oss på Café Linnés för en 3 timmar lång fika. Efter åkte jag till Bina för en riktig tjejkväll med Sex and the City och kladdkaka. Bina hade ingen kakao och vi ältade mest killproblem istället för att kolla på tv, men vad gör väl det när man träffats på tu man hand för första gången på typ... Ett år! Det var mycket mysigt. Promenerade hem från Bina, diskuterandes med Erica om hur långt man kan gå för sin pojkvän. Hon gör tydligen nästan vad som helst och jag gör alldeles för lite...

Nu är jag helt, helt slut. Höll på somna flera gånger idag. God natt, älskade vänner. Hoppas ni har njutit av bilderna från min examensdag!

No comments: