2011-01-07

Tummen ur röven

Vilken bra dag! Vaknade av att A plingade till på Skype på min iPhone (skryt, skryt). Efter ett fint samtal med min kärlek ringde jag mitt praktikapotek. Äntligen Naffe... De var lite förvirrade men tyckte att jag skulle komma in och se mig omkring.

Apoteket var trevligt. Min handledare är jätteschysst (dock lite förvirrad...) och damerna på apoteket verkar ganska lättsamma. Jag fick en rundtur på apoteket och fick med mig ett gäng egenvårdsbroschyrer hem för att repetera lite egenvårdsinformation.

Sedan var jag, mor och far på stan. Jag köpte en farligt vit Boomerang-tröja och en Body Shop Body Butter Blåbär. Yummy. Vill nästan äta upp mig själv.

Shopping, typ.

3 comments:

Lisa said...

Jag vill med äta upp dig! När kommer du till Uppsala?

Naffe said...

Jag kommer på söndag, min kära Lisafisa! Ska vi ta en fika i veckan? Behöver vänner och varm choklad...

Lisa said...

Ja! Jag har tenta på måndag men resten av veckan är jag helt ledig och fikig :)