2011-04-18

Band of Horses

Hej alla fina. Vad gör ni? Jag lyssnar på Band of Horses och försöker packa. Hur packar man för två veckor i Kalifornien och en vecka i Uppsala?Jag ska ju ändå vara snygg, lagom varm och bekväm... Suck, i-landsproblem?

Idag har jag jobbat hela dagen och boxat skiten ur mig. Jag är Rocky. Har recepttest på onsdag, men är inte särskilt nervös. Känns som om jag har tagit hundratals recept nu och jag tror att min examinator (som är min chef) kommer att vara ganska snäll. Fast jag får så klart skärpa mig och göra mitt bästa på testet. Önska mig lycka till!

Imorgon blir det jobb 8-14 och sedan käka en Bosses-glass med Sofie. Träningen tar vi på kvällen, när det inte är så soligt och underbart. Go go go! Känner ni också ibland att ni bara älskar ert liv? Så känner jag just nu.

"I love my life." - Naffe & Elena, Hawaii 2010.

No comments: