2011-04-15

Fokus!

Förra helgen var det meningen att jag skulle fira Binas 25-årsdag i Uppsala. Men jag avbokade. Ville åka till min saknade Lena denna helg för hennes inflyttningsfest och träffa hennes vänner. Men jag avbokade. Älskade Erica ville hälsa på och mysa. Men jag avbokade. Jag måste fokusera på mig själv, jobbet, träningen och den kommande resan. Har flängt väldigt mycket på senaste månaderna... Senaste åren, om jag tänker efter. Måste vara här och nu och ha lite rutin för en gångs skull.

Sådärja... Det gick en fredagskväll och nu är jag redan uttråkad. Men jag har äntligen packat om A's väska en tredje gång och nu är den under 23 kg, så att jag kan checka in den. Har även packat upp sommarkläderna och imorgon ska jag packa min väska. Eftersom jag har lite kläder där och bara ska vara borta 3 veckor, borde det räcka med en carry-on väska. Äntligen är Binas present klar också! Hon fyllde för 1 månad sen, och eftersom jag missade hennes fina fest blir det en present (från Victoria's secret) på posten! Jag älskar att skämma bort mina vänner!

Been laughing for half an hour to these pictures. This is for you, babe!

No comments: