2011-04-09

Vietnam, I miss thee

Det blev så klart inget gymmande klockan 11, eftersom jag somnade vid 4 och sov till klockan 13. Idag måste jag plugga. Jag ska hålla ett info-möte om interaktioner i egenvården för mina kollegor på tisdag. Vill ju inte stå där som ett fån, även om dem är världens snällaste kollegor. Så svårt att plugga när solen skiner och gymmet lockar. Skulle vilja packa upp min vårgarderob också. Ni kanske anar att det inte blir så mycket plugg?

Men kväll blir det thaimat på Thai Coconut och lite drinkar på Harrys med Sofie och hennes tjejer. Mmm, thaimat. Saknar Asien. Saknar Vietnam, mitt "hemland". De snälla människorna, den underbara maten, mina roliga kusiner... Det var 4 år sedan jag var där senast. Funderar på att åka dit nästa år...

Fallskärmsflygning i Nha Trang

Karaoke på farvälfesten i Saigon.

'
Våra två söta kusiner till vänster och nördiga brorsan till höger

Jag strövar på en strand i ett resort i Mui Ne (?). Obs kossan till vänster!

No comments: