2011-04-17

I love me

Idag vaknade jag kl 10 trots att jag somnade kl 3! Käkade söndagslunch med päronen och sedan var jag ensam hemma hela dagen. Jag satte mig i solen och läste Nobelpristagaren Mario Vargas Llosa's Den stygga flickans rackartyg. Inget Skype, inget Whatsapp, ingen Facebook, inget MSN, ingenting. Lämnade till och med iPhonen på mitt rum.

Bara jag, solen och boken. Jag gillar att hänga med mig själv. Jag är en ganska schysst och rolig tjej. Jag gillar mig själv, helt enkelt. Kände mig lite ensam ibland, men sade till mig att skärpa mig.

Nu ska jag dock aktivera mig lite och ta en långpromenad med Sofie. Kameran kanske åker med... Hur är eran söndag?

I min gamla Coachella-tee och armband därifrån... Minnen!

2 comments:

Marie said...

Och senaste Nobelpristagaren är fantastisk! (ja, jag är en nörd:))

Naffe said...

Och jag älskar att du är en nörd, Marie! Puss!