2011-04-19

Miss me?

God kväll, mina vänner. Har ni saknat mig idag? Jag har saknat er i alla fall. Idag har jag varit så trött, jag vet inte varför... Jobbade bara 10-14, sedan blev det shopping och glass på stan med Sofie. Köpte bland annat present (snygga, designade shotglas) på Cervera till min kusins fru som kommer att vara min handledare i USA och en liten (dyr) avskedsblomgrupp från Interflora till min chef som ska bli mammaledig. Sedan kom jag hem och DÄCKADE. Tänkte gå på zumba men sov tills älskade A väckte mig för ett kort Skype session och sedan somnade jag om till halv nio... Vad är det med mig?

I morgon har jag mitt fruktade recepttest. Ska helt enkelt expediera ett antal recept för låtsaskunder som ska spelas av min chef. Hon ska bedömma hur noggrann, korrekt och hur bra jag är på att ge information till kunderna. ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

En vanlig företeelse i Naffes liv. Bild från weheartit.

1 comment:

Sanna said...

Lycka till, Naffe!!!