2011-04-15

Vem har världens bäste pojkvän?

Jag och A. Vi har haft det lite jobbigt på sistone, som ni kanske har förstått. Ni vet den där känslan man har i kroppen när man är kär i någon. Det är så lätt att glömma hur den känns, när man aldrig träffar personen. Glömmer man hur det känns, har man inte mycket kvar. Det är så viktigt att man påminner varandra om varför älskar varandra i ett distansförhållande. Idag kände jag den där känslan. Fick ett 5 sms långt meddelande i morse från A. En lång ursäkt och förklaring för varför han inte hade smsat (stackarn blev väl orolig efter min blogg igår) och en påminnelse om varför han älskar mig. Här kommer ett stycke från meddelandet:

"...But you know, I just watched a movie that so reminds me of you. Well, the character reminds me of you. Eat pray love. Julia Roberts character reminds me of you. Your strength, independence, love of life, food and travel. Your adventurous spirit, love of life and people. God, that's what I love you so. And Im sorry if I forget to show that to you. If I take you for granted. I dont mean to, love. Just please know that I love you and you mean the world to me."

Vem har världens bäste pojkvän? Jag har världens bäste pojkvän.

Någon som har sett/läst den och kan intyga?


No comments: