2011-04-06

Trött men glad

Hej gullungar. Jag är fortfarande trött efter Prag-helgen. Jag vaknar typ sent till jobbet, är trött på träningen och vill gå och lägga mig kl 21. Skärpning! Min käre mr Tightass aka Jockeboy har lagt upp en del vloggs (video-blogg) och bilder från Prag om ni vill titta. Kika in på hans blogg, vet jag! Nu är du minsann skyldig mig en länkning, mr Tightass! Dessutom måste du ge mig cred för mina bilder, blog rules are rules. Haha.

I helgen... Haha, ser redan fram emot helgen. Men i helgen ska jag bara ta det lugnt. Jag ska soooova. Kanske köra lite zumba, käka thaimat med tjejerna, Sex & the City-kväll med Sofie. Nästa helg kanske det blir Göteborg för att mysa med Lena. Vet inte om jag orkar, men vi får se.

Vi hörs imorgon... öh idag, babes!


Jag njuter av Karsbron i Prag, 2011. Foto: Joakim Skoog.

3 comments:

Jocke said...

Så söt du är, klart jag ska fixa cred till dig love!

Erica aka sweden said...

Can you beee any more gorgeous?!!

Naffe said...

Min egna lilla egoboost! Love you BFF!