2011-04-06

Fit, fittare, fittast!

Nu har jag och Sofie satt igång med träningen ordentligt! Förra veckan checkade jag in 3 gånger (spinning, gym, gym) på Campushallen och veckan innan 4 gånger (gym, bodypump, poweryoga, bodypump). Den här veckan har jag redan hunnit gå på 2 pass och har ett bokat imorgon (bodypump, poweryoga+gym, spinning imorgon). Nu ska jag dessutom börja cykla till jobbet, det blir typ en mil per dag. Nu ska fläsket bort!

Vet ni vad som är min största motivation? Att jag snart ska se A igen. Haha, ja det låter hemskt. Men han ser mig ju IRL kanske max 2 månader per år och då måste man ju verkligen se bra ut (naken)... Sedan är det ju Beach 2011 snart också. Hitta er motivation!

Ungefär 10 km att cykla till och från jobbet varje dag, enligt min iPhone.

3 comments:

Oppa said...

Då får vi väl bli fitta tillsammans du, Lenin och jag :D

Naffe said...

Du = fit, Lena = fittare och jag = fittast. Hahaha.

Oppa said...

FAB!!!