2011-04-13

COACHELLA!

Åh, den här helgen är det Coachella Music and Art Festival utanför LA. Fy fan, vad jag önskade att jag kunde gå! Vilken line-up, vilken festival! Mitt ute i kaliforniska öknen, under palmerna så dukas det upp ett smörgåsbord av fantastisk musik och konstverk, hundratusentals glada, snygga människor från hela världen och allmänt eufori...

Nu kommer jag så klart bara ihåg de bra sakerna och har glömt bort hur svettigt det var att vakna upp i ett 40-gradigt tält och inte duscha på 3 dagar och trängas med massa höga människor... Men Coachella 2010 var verkligen en helt fantastisk once-in-a-lifetime-experience. Skulle lätt göra om det om jag kunde. Världens coolaste festival.

Beyonce dök upp på Jay-Z's spelning och jag och Elena bara skrek rätt ut!

Tiesto hade en galet maffig session...
Likaså She& Him med Zoey Deschanel!

Självklart var vi utklädda till... Älvor? Fjärilar? Who knows.

Man fick en schysst bränna också i mitten av öknen...

Scenen där man kunde dansa och duscha under vattenstrålen. Fantastisk idé!

Vårt 40-gradiga tält... Min parfym dunstade bort, min blöta kamera funkade igen, allt kunde hända i det där tältet...

Mina fina tjejer!


I wanna go baaack...

No comments: