2011-07-19

Bad day --> Ok day

Idag var en jobbig dag på jobbet... Jobbiga, otacksamma kunder, ena sekunden segt, andra dödsstressigt, jag hade lunch vid 14, höll på att dö av magkatarr... Allt som allt en dålig dag helt enkelt. Mötte upp mina tjejer efter jobbet för en fika (åt upp Linneas bagel!) och förberedde lite inför Majas bröllop (som jag missar, sad face). Vi har fixat en riktigt rolig överraskning, hoppas hon blir glad! Cyklade sedan till gymmet och gymmade med Sofie som låg och sov när jag ringde. Vi är verkligen barndomsvänner, båda älskar att sova! Vi gymmade och diskuterade hennes 25-årsfest i september. Ska bli så roligt!

När jag kom hem trodde jag att jag skulle få gå och duscha och skriva uppsats, men nej. Hjälpte brorsan bära och köra grejer från hans lägenhet hem. Det var i och för sig som tack för att han hjälp mig flytta så många gånger. Min älskade brorsa!

Nu är jag helt slut. Ska duscha och sova. Uppsatsen MÅSTE bli klar imorgon. Lova mig att ni skäller på mig annars!

Mina söta tjejer som kluddrar på en servett! Var tvungen att retuschera bort ditt blåmärke, Lisa, det såg så läskigt ut på bilden!

No comments: