2011-07-28

Snart drar jag...

Eftersom det är 20 grader ute och typ 27 grader inomhus, har vi alla husets fönster öppna för att få in lite luft. Dåren i lägenheten över gatan kollade på film med hög volym hela kvällen och när jag äntligen hör eftertexterna och han stänger av tv:n... Börjar han och dammsuga. Vem dammsuger klockan 23 en torsdag? Vem?!

Nu är allt färdigpackat i alla fall! Jag hade i och för sig inte så mycket att packa. Lite kläder, underkläder, hygienprodukter, MASSOR svensk choklad och godis till vänner och familj, lite presenter... That's all.

Imorgon går tåget klockan 5 och jag är klar kl 00.00. Bra marginal tycker jag ändå. Flyger från Arlanda klockan 10.30. Kom ihåg att smsa hejdå, då kanske ni får en liten present när jag kommer hem. Haha, ja hon mutar sina vänner...



Update klockan 00.15. Nu har grannen satt på Harry Potter.

No comments: