2011-07-21

FRUSTRATION

Åh, jag känner mig så irriterad och frustrerad. Jobbet gick väl som vanligt bra idag, men jag var så lättirriterad och tyckte att typ alla mina kunder var idioter. Hade inget tålamod. På lunchen rusade jag till Swedbank för att skaffa ett nytt bankkort, eftersom mitt håller på att falla sönder. Det gick snabbt. Efter jobbet gymmade jag typ i en timme, men var så orkeslös och oinspirerad. Orkade bara inte. Kom hem till en hemlagad supergod lasagne signerad min bror. Han kommer att bli en fin man till någon lycklig tjej någon dag. Lasagnen var dagens höjdpunkt.

Ibland blir jag rädd för mig själv när jag kommer på mig själv med vad jag tänker... Om ni hörde mina tankar, skulle ni inte tro att det är den snälla, rara Naffe som tänker de tankarna. Känner ni igen det?

Dagens höjdpunkt

No comments: