2011-07-12

Girlfriends

Som ni kanske har märkt vi det här laget är jag en person med många vänner. Många olika vänner. Man brukar ju säga att man kan lista ut en person genom att träffa vännerna till den personen. I så fall kommer ni aldrig att lyckas lista ut vem jag är. Jag har så många olika vänner.

Idag tittade jag och Sofie på SATC och plötsligt slog det mig. Trots mina hundratals vänner och trots det faktum att jag ibland trivs bättre med killar än tjejer ibland, så är det mina tjejkompisar som har en extra plats i mitt hjärta. Mina allra närmsta tjejkompisar. Dem finns alltid där och betyder allt för mig. Ni vet vilka ni är. Tack för att ni finns och alltid ger mig 100% support och stöd (låter som en reklam för bh:ar...). Vad skulle jag göra utan er?

I love my girlfriends!

No comments: