2011-07-03

Call me master Netshopper

Mr Tightass är så söt! Titta vad han skrivit här! Han ringde mig idag och vi pratade i 1 timme (!) om nätshopping, iPhone-appar, men även andra allvarliga ämnen som jobbproblem. För att vara en väldigt modig och öppen kille är det mycket som han är lite ängslig för saker han är ovan vid, som nätshopping och flygresor. Jag hjälpte honom att boka Prag-resan och idag försökte, som van nätshoppare, guida honom rätt i djungeln och vi klickade hem en Michael Kors Wallet Clutch för iPhone, en likadan som jag har. Han var så söt som strulade ett tag med Apple-ID och annat tjafs, men det lyckades till slut. Hoppas verkligen att du kommer iväg till USA snart, vännen. Det är du så värd!
Om jag inte var kär i Marc Jacobs-fodralet till Macbook hade jag velat ha denna. Mulberry 13'' Daria Sleeve for Macbook. Mmm... Lite saftigt pris dock!

No comments: