2011-07-17

Femte våningen 2.0

Efter grillningen var min lilla Lena sugen på att dansa eftersom fredagskvällen hade bidragit med för dålig musik à la Bengan. Så klockan 22 tog jag en dusch och vi bytte om och satte på lite smink över påsarna under ögonen! Kvällen startade lite trögt men blev en succé ändå med dans till Sweat och ringdans med transvetiter och studsbollar (Lena och Jocke vet vem jag menar) på NH. Tack kära vänner för att ni ger mig oförglömliga nätter som ger mig magkramp av skratt och dödar min lever. Love you!

Snygg brud och... skeptisk brud? Långklänning på dansgolvet är ej att rekommendera!

Kommer att sakna dig!!!

På NH:s uteservering med våra Orgasm och White Russian

"Tell me baby are you wet? I just wanna make you wet!"

Oj oj oj...

Titta vem vi hittade på BK! Min gamle högstadiekompis Peter Krantz, som var full som en kastrull!

Denna bild sammanfattar denna helg ganska bra! Love you, guys!

1 comment:

Jocke said...

Underbara summeringar av helgen som va!
Mer av det till folket(summeringar o kvällar)

Tack hjärtat för helgen!!
Love you<3