2011-07-11

Pictures of the photographer

Jag älskar ju att fotografera. Detta innebär att jag oftast alltid är ansvarig för fotograferingen när det kommer till sociala evenemang, och min kära mor klagar på att hon aldrig få se bilder på mig. Men ibland lyckas jag också hamna på bild! Här kommer några bilder jag blivit taggad på från Niroj's och Riccardo's underbara bröllop! Enjoy!

Innan ceremonin. Jag och Marco står och undrar vad som finns bakom den där dörren...

På champagneminglet. Alessandro (smart kärnfysiker på CERN, Schweiz) undrar varför den där asiatiska bruden hela tiden tar kort på honom...

Fotografer måste ju äta också! OMG, att jag inte ens kan posa för kameran en sekund utan tuggar oavbrutet...

Bröllopsparets första dans! Till och med jag lade ner kameran för att njuta av "I got you under my skin" - Frank Sinatra...

No comments: