2011-07-17

Too old for this shit?

Tog nyss en lång het dusch för att tvätta av mig helgens äventyr. Skrubbade ansikte, kropp, använde duscholja, rakade benen och bara stod i duschen och blundade. Nu är jag insmord i Bath & Bodyworks' Sweet Pea Body Butter och är len som en babyrumpa. Jag är så mör!

Det var längesedan jag festade 2 dagar i rad... Ärligt talat, så lockar det inte längre. Dricka och dansa med sina underbara vänner då och då är underbart, men inte allt för ofta... Kanske börjar jag bli gammal? Kanske beror på att Linköping inte har så mycket mer att erbjuda som Stockholm eller Göteborg? Kanske beror det på att jag inte är singel längre? Det sista var Lenas teori och jag måste säga att det tog mig lite på sängen att höra det. Har jag blivit tråkigare sedan jag skaffade pojkvän? Det hoppas jag inte.

Gammal och sliten på Charkens uteservering. Bild av lilla L.

No comments: