2011-11-08

Apotekaren tipsar!

Idag hade vi kundklubbsdag och jag passade på att ladda upp med lite smått och gott från apoteket. Så, då vet ni. Nu ska jag sova. Imorgon väntar jobb från 10-18 och sedan ska jag och Sofie på en mysig middag hos Emelie! Mmm, undrar vad husmor Emelie lagar denna gång?


Jag försöker få i mig c-vitamin i frukt och grönsaker,
men alltid bra med en boost!

Billigaste paracetamol just nu.


Vichy Nutriextra body creme - helt fantastiskt!
Har suktat efter denna länge... Dyr, men helt klart värt!


Purete Thermale ansiktsvatten - blev så sugen efter
 Maries tips på ansiktsvatten. Recension kommer

2 comments:

Fatemeh said...

Om du gillar Vichy serien (vilket alla gör), så måste du testa deras schampoo också!

Vet inte vilken som passar ditt hår, men jag använder det för skadat hår, och det är bara UNDERBART!

Naffe said...

Åh, jag blev precis rekommenderad av min väninna att testa den. Tack för tipset, gumman!