2011-11-06

Dead rockers

Som sagt så var jag och Joakim peppade för utgång igår kväll. Han kom till mig efter jobbet runt midnatt och vi gjorde oss i ordning under mycket stoj och festmusik. Temat var döda rockers, därav de döda blickarna och blodet. Runt kl 1 pallrade vi oss ner på stan till Slivers kö, men upptäckte hur tråkiga Lkpg-borna var som inte var utklädda alls. Efter lite överläggning bestämde vi oss för att gå hem och byta om och sedan gå ut. Men min soffa var för bekväm och när jag dukade fram Cheese Balls, stannade vi i soffan. Dock lyckades Jocke locka ner mig på McDonken vid kl 2, där han bjöd på en Big Mac och "cooooola"! Haha, vi är beroende. 

Så, nu vet ni hur min lördagskväll var. Hur var er?

online gif animator
Hahaha, några Photobooth-bilder vi tog. Love!

No comments: