2011-11-22

Silverkanterna på molnen

Mitt i allt deppande hade jag plötsligt en bra dag idag. Dagen började med ett tidigt möte (kl 08.45 är tidigt för mig som annars börjar kl 10) och när min chef var hemma sjuk, min ena kollega åkte hem sjuk vid kl 11 trodde jag att det skulle bli kaos. Det blev kaos, men det ordnade sig ändå. Allt ordnar sig.

Gick direkt till gymmet efter jobbet och körde crosstrainer i 40 minuter. Mitt i mitt ymniga svettande fick jag ett överraskande samtal om en bostad i andra hand, så förhoppningsvis har jag bostad för våren och sommaren. Super! Ska kolla på den på torsdag, så ska inte ropa hej än. I'll keep you posted.

Så även de mörkaste molnen har en silverfärgad kant, glöm inte det! I mörkaste stunder kan glada nyheter dyka upp.

Nu ska jag sova. Mmm.


Puss till mina stöttande vänner, min fantastiska pojkvän och alla ni som bryr er. Puss!

No comments: